donderdag 24 mei 2018

Winnaar mei challenge # 57

Hoi Egel fans,

De lopende challenge is terug te vinden in de rechter zijbalk bovenaan.

Wij hebben een leuke top 3 voor jullie kunnen maken van de eerste mei # 57 challenge.
Er waren 40 inzendingen en we vragen ons af of de sketch met het thema erbij te moeilijk was ? (of ligt het aan de prijs die er te winnen was ?
We zijn blij met de inzendingen, maar we hadden op meer deelnemers gerekend. Voel je vrij om een reactie achter te laten........
Top 3 van mei # 57
‘Sketch met thema maritiem’

1. Elly  (33)
2. Hennie Verhees  (26)
3. Carla  (18)

Gefeliciteerd Elly !
Je hebt dit haakpakket Funny Hortensia gewonnen !
Wil je een mailtje sturen met je adres gegevens naar
hobbywinkeldeegel@gmail.com

De winnaar mag de winnaarsbadge meenemen die bovenaan in dit bericht staat.

En als je in de top 3 zit, mag je deze badge meenemen:
Iedereen bedankt voor je deelname en graag tot ziens bij onze Challenge # 58
Thema: ‘Zwart en wit plus één andere kleur in het klein’
Je kunt aan deze challenge nog meedoen t/m maandag 4 juni 2018 om 20.00 uur.

Groetjes van Design Team De Egel

10 opmerkingen:

  1. Proficiat aan de winnaars.
    Ik vond de schets met thema heel tof. Naar de te winnen prijs kijk ik eerlijk gezegd niet echt, als dat de enige drijfveer zou zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames.
    De prijs maakt voor mij ook geen verschil, hoewel ik totaal niet kan haken.
    Ik denk dat er door het mooie weer minder kaartjes gemaakt worden.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super blij met mijn Top3 plaatsje, bedankt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat gaaf!! Of het aan de prijs ligt...oefff.. nou ik kan ook niet haken..dus misschien dat ik dan een vriendin er blij mee kan maken.
    Wel leuk ik gewonnen en daar ik het thema wat moeilijk vond maar dat komt meer omdat dit me niet zo aanspreekt, maar daarom juist wel fijn om het aan te gaan.
    De badge meenemen weet niet hoe dat werkt, maar zal het weleens proberen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd Henny en Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The sketch was difficult but beautiful and interesting. I like challenges even without winning :-)
    Congratulation winners!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat dames!. Minder deelnemers...wat mij betreft een sketch met thema die goed te doen is en de prijs is ook super. Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dames gefeliciteerd ik vond de challenge heel erg leuk maar ik kan niet haken dus heb ik deze keer niet mee gedaan maar een sketch vind ik altijd wel heel leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank jullie wel. Erica inmiddels heb ik het pakket al mogen ontvangen hoor dank je wel en ook voor het extra's wat erbij zat. Super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja hoor, schets was top en met thema vind ik wel erg leuk juist. De prijs was anders deze keer maar daarom niet minder leuk. Voor mij zeker geen reden om niet mee te doen, je doet het voor dem uitdaging toch?! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/