vrijdag 5 januari 2018

Januari challenge # 49

Beste Egel fans,

Onze eerste challenge van 2018 !! Daarom wensen wij iedereen een mooi jaar met veel creativiteit !
Ook wij zijn creatief bezig geweest achter de schermen met onze challenges bedenken voor het nieuwe jaar. We hebben besloten er een kleine draai aan te geven.
We hebben maandelijks nog twee challenges, de eerste zal bestaan uit een sketch met een thema, en de tweede uit een thema alleen. De andere maand zal de eerste bestaan uit een leuk patroon.
Blijf ons volgen en mis er niks van !

Deze challenge duurt t/m vrijdag 19 januari 2018 20.00 uur. Je mag weer met 3 kaarten mee doen. Alle regels vind je rechts in de zijbalk. Mail ons je kaart als je geen blog hebt.
Onze 49e challenge heeft het leuke thema:
"SKETCH MET THEMA ALLES MAG" 
"Sketch with theme everything is allowed"
"Sketch mit Thema ist alles erlaubt"
De prijs die je kunt winnen zijn deze twee XXL mallen samen van Crealies:
Deze prijs wordt gesponsord door Hobbywinkel De Egel.

De kaarten van ons Design Team:
Marja:
Klik voor Marja nog even door naar haar eigen blog, want er zit nog veel meer achter deze voorkant !
Sandra
Erica:
GerJanne:
Miranda:
Jacqueline:
Nelleke:
Klik op de namen om op onze eigen blogs te komen om eventueel een reactie achter te laten.

Je kunt meedoen t/m vrijdag 19 januari 2018 om 20.00 uur.

Op zaterdag 20 januari 2018 zal de nieuwe Challenge hier verschijnen.

Heel veel creativiteit gewenst en veel succes met de challenge !

Groetjes van Design Team De Egel.

Neem onderstaand logo mee voor op je eigen blog:


17 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee !!!
    En natuurlijk weer leuke voorbeeldkaartjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeelden en wat een prachtige prijs...ik ga mijn best doen om kaarten in te leveren.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great sketch and lovely inspiration fro the team. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, dit is heel leuk! Ik ga er een nachtje over slapen, en meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke nieuwe opzet en mooie voorbeelden! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, ik hou het in de gaten! En ik ga in ieder geval weer proberen mee te doen

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee, ik ben gelijk aan de slag gegaan! Over 1,5 week krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en houdt het heel eventjes op helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke schets. Ik ga er mee aan de slag.... de kaarten van het team zijn stuk voor stuk prachtig! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke schets, wat hebben jullie toffe voorbeeldkaarten gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke sketch en prachtige voorbeelden! Ik doe graag weer mee.
    groetjes, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke sketch en super inspiratie , om niet te spreken over de fantastische prijs! Heb net meegedaan. groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wouw wat een super leuke tekst. en ook nog eens een super mooie prijs is er te winnen.
    nu nog even ergens een potje tijd vinden om mee te doen :D
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaarten
    En moet je daar voor aanmeldenom mee te doen?
    Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke voorbeelden en dit is een mooie uitdaging... ik heb mijn eerste kaart erbij gezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt! Leuke sketch om uit werken, ik heb mijn kaart gelinkt.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou , goede voornemens ..... en ik ben te laat !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/