donderdag 1 september 2016

September Challenge # 21

Beste Egel fans,

Deze challenge is altijd terug te vinden in de rechter zijbalk bovenaan.

De regels en ons email adres staan rechts in de zijbalk.
(Geen blog ? Mail je kaartje)

En dan is het nu tijd voor onze september challenge,
dat is de 21e alweer.

Let op, je mag met 3 kaarten meedoen.
"KLEUREN INSPIRATIE"
Maak een kaart naar aanleiding van onderstaande kleuren,
graag zien wij ze alle vijf op je kaart.

Lichtroze - donkerroze - lichtgrijs - donkergrijs - beige
Wij hebben deze maand een mooie prijs voor de winnaar.
Deze set mooie kerst set van Marianne Design.
Deze prijs wordt gesponsord door Hobbywinkel De Egel.
Op alle voorbeeldkaarten zijn alle 5 de kleuren gebruikt.

Onze Gast Designer heeft een mooie kaart voor ons gemaakt:
Ans:

Ons Design Team heeft de volgende mooie kaarten gemaakt:


Je kunt meedoen tot en met vrijdag 30 september 2016 om 22.00 uur !

Op zaterdag 1 oktober 2016 zal de nieuwe Challenge hier verschijnen.

Heel veel creativiteit gewenst en veel succes met de challenge !

Groetjes van Team De Egel


Neem onderstaand logo mee voor op je eigen blog:

9 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke challenge deze maand! En mooie voorbeelden van het DT. Ik krijg gelijk zin om aan de slag te gaan..
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleurenkeuze en wat een gave challenge. Ook het DT heeft mooie voorbeeld kaarten gemaakt...maar zie ik in dit bericht nou alle kaarten die vorige maand zijn ingezonden? Oh..ik lees het al..daaronder inzenden omdat jullie het niet weg krijgen. Dank je.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi voorbeeld kaarten en een hele leuke kleuren Challenge!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kleuren challenge.
    Toevallig had ik mijn kaart voor iets anders gemaakt.Komt dus goed uit!
    Mooie creaties dames.
    Groetjes crealientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleuren daar zulken vast bjoeties van kaarten mee worden gemaakt. Inspiratie genoeg gekregen door het design team.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorbeelden en leuke challenge. Altijd een mooie combi dat grijs met roze. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt,
    echt een leuke challenge en doe graag mee
    ik heb mijn kaartje ook geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige DT voorbeelden en reminder kaarten dames, steeds weer anders en verrassend!
    Ik doe graag weer mee, mijn kaartje staat er weer bij.
    Fijne creatieve week allemaal.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een hoop prachtige kaarten zeg!
    De mijne staat er deze maand ook weer bij.
    Fijne zondag en freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/