zaterdag 30 november 2013

Candy!!!!!!

Hallo allemaal,

We hebben met elkaar overleg gehad en hebben besloten om eens een Candy weg te gaan geven.
Wat moet je hiervoor doen:
-Je moet de Candy op je eigen blog geplaatst hebben
-Je moet volger zijn of worden van ons blog
-Je link naar je blog hieronder bij mr.Linky zetten

Welke prijs gaan wij weggeven......
De nieuwe Joy!Crafts mal die nog uit moet komen.

Deze candy loopt tot zaterdag 30 november om 22.00 uur.
Hebben jullie zin om deze te winnen??? Doe dan allemaal gezellig mee!!

We komen straks nog terug met een nieuwe creatie van Marjan....dus tot straks of later!
In ieder geval weer bedankt voor het langskomen.

Groetjes, het Egel-team

53 opmerkingen:

  1. Wauw! Da's een gave mal! Die wil ik wel heel graag winnen hoor!
    Dank je wel voor de kans, liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een heel mooie candy! Ik wag ook graag mijn kans!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een hele mooi candy! Ik waag ook graag een kansje!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie mal... ik doe graag mee. Heb net goed nieuws gekregen en dacht ik wil mezelf wat kado geven, echo vd lever is GOED dus ik mag wel wat uitzoeken... Nu zie ik de candy en ja ik waag een gokje. Vind hem echt prachtig.
    Succes voor iedrereen en leuk dat jullie nu ook een Candy doen!!

    Groetjes Marianne Verbeek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie mal daar kan ik wel wat mee, ik ga heel hard duimen om te winnen!!!!!!!!
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige mal, ik doe graag mee met de candy
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wateeen prachtige candy gaan jullie verloten. Wil natuurlijk graag een kansje wagen. Ga het op mijn blog plaatsen. Keep my fingers crossed.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige mal gaan jullie verloten, wil graag een gokje wagen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie candy.
    Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie mal ik wil graag meedoen met deze candy groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat jullie een nieuwe mal van Joy! crafts verloten onder ons. Ik doe graag mee. Volger ben ik al een poos.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi
    wat is deze mal schitterend zeg
    ik zou zo blij zijn als ik hem win, maar je wie niet hé
    ik heb nog niks van deze mallen in het groot, ik heb alleen de kleine mallen, dus dit zou een aanwinst wezen op mijn collectie.
    heel erg bedankt voor een kans, ik ga het gauw op mijn blog zetten
    knufffffffffffffffffffffffffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauuuw wat een super mooie candy ik wil heel graag een gokje wagfen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat 'n mooie mal is dit, daar wil ik wel een kansje voor wagen, hij krijgt een mooi plekje, en ik ben volger geworden.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Natuurlijk zeg ik geen nee tegen de kans die jullie bieden om zo'n prachtige mal van Joy!Crafts te kunnen winnen. Graag wil ik een gokje wagen.... Bedankt!!

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Graag wil ik een gokje wagen.... :-)
    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is dat een mooie mal,die zou ik graag winnen
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Woow wat een super mooie mal!
    Wat leuk dat jullie die willen weggeven.
    Doe graag mee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat superleuk dat jullie zo'n mooie candy hebben om weg te geven, daar doe ik graag aan mee en ga hem snel in de sidebar zetten, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige mal is dit ........ik wil graag een kansje wagen wie weet.........

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende mal is dit....hier wil ik wel een gokje voor wagen. Bedank voor deze kans.
    Ik zal me aanmelden en de candy op mijn blog zetten.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het lijkt me zeker de moeite waard om hier een kansje voor te wagen, schitterende mal! Bedankt voor deze kans! Ook ik ga hem snel op mijn blog zetten!

    Groetjes en een fijn weekend!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WOW wat een superleuke candy, ik ben volger geworden en ga de candy in mijn sidebar plaatsen, groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij staat al een tijdje op mijn blog de candy .Stom van me had hier vergeten in te vullen.
    Zo nu netjes gedaan.Echt een prachtige candy .
    Heb wat rondgeneusd op jullie web winkeltje grafhic 45 is zo mooi .
    Maar wil zekerheid dat het tot in belgie geraakt .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige mal.Bedankt voor de kans.
    Ik ben volger geworden en de candy staat in mijn sidebar.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een te gekke candy, weer zo''n mooie....ik ga snel volger worden en de candy op de side bar zetten.
    Ook zag ik dat jullie challenges hebben, en ga daar zeker een keer aan mee doen!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een supergave mal is dit, bedankt voor de kans en ik heb hem in mijn side bar gezet.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow, wat een gave candy is dit, ik dacht al....die mal ken ik nog niet haha maar hij moet dus nog uitkomen, leuk! Ik doe graag mee,
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterende mal geven jullie - heel lief van jullie ;)
    Volger was ik al een tijdje en natuurlijk waag ik graag een kansje ;)

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterend deze mal en hier wil graag aan meedoen. Ik ben volger van jullie blog geworden en heb alles op mijn sidebar geplaatst. Veel succes.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schitterende maal geven jullie weg, en wie wil die nu niet winnen?
    Ben Volger geworden en heb alles op mijn sidebar gezet.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wowww wat een super mooie candy is dit, ik doe dan ook graag mee!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. waow wat is dat een mooie mal.
    Dank je voor de kans om zo iets moois te winnen.
    Gr Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat ontzettend leuk een candy op jullie blog!
    ik koop echt alles bij de egel!
    zo lekker makkelijk en super met de prijs en service

    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik waag graag een kans om deze schitterende mal te winnen....heel lief om hem weg te geven!
    ♥♥♥ Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke Candy...Wil graag een gokje wagen voor deze schitterende mal!!
    Ben meteen volger geworden.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een super gave Candy geven jullie weg!! Hier wil ik graag een gokje voor wagen!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wauw ik kijk mijn ogen uit wat een prachtige creatie,s hier heel mooi
    via Jolanda hier terecht gekomen en volger geworden

    en wat een super candy deze joy mal dus wil ik wel een kansje wagen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat een schitterende mal, zou ik heel graag in mijn colletie willen hebben.
    Liefs ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een fantastische mal en wow dat jullie deze als candy weggeven. Ik heb hem in de sidebar gezet en ben natuurlijk volger geworden.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een mooie mal ik ga zeker een gokje wagen
    Liefs tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een leuke blog en mooie mal. Ben een beginnende hobbyist en moet nog heel veel materialen aanschaffen. Dank je wel dat je me de kans biedt deze mal te winnen (scheelt weer in de kosten als ik hem zou winnen :))

    Groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  43. hallo, Wat geven jullie een supermooie mal weg. IK waag graag een gokje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Thanks for the chance to win this beautiful candy. I added the candy on my sidebar, and I,m your newest follower. You have a wonderful blog.
    Hugs Kerstin/atti.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Een supermooie candy. Ik doe graag mee.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een mooie mal.
    Instructies opgevolgd.

    Lieve groetjes,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een pachtige kans om een prachtige mal te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik klikte te snel en nu heb ik er geen naam nder gezet. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Super mooie mal. Die zou ik wel graag willen winnen.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wauw wat een mooie mal...die zou ik wel willen winnen !!!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat weer een prachtige mal van Joy! Daar word ik blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Prachtige mal hoor. Die wil iedereen wel graag hebben denk ik. Ik in elk geval wel, dus ik ga een kansje wagen. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hele mooie candy :) Doe er graag aan mee! Goed te zien dat er een hobbywinkel te vinden is in Rotterdam. Je moet ze met een lantarentje zoeken. Ben blij dat ik jullie heb gevonden!
    Groetjes,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/